Hyppää sisältöön

Köyliön ja Säkylän EL yhdistysten yhteinen vesijumppa

Hei kaikille vesijumpasta kiinnostuneille ja EL omaan perjantairyhmään (klo 12-12.35) ilmoittautuneille:

Jumpat alkavat jo elokuun toiseksi viimeisellä viikolla 34 perjantaina 21.8. – 15 kertaa ohjauksia. Ei ohjausta syyslomaviikolla 43 perjantaina 23.10.

Tietenkin muutoksia päivämääriin voi tulla, mutta kun aloitamme ajoissa varmistamme, että kaikki 15 kertaa saamme ohjattuna!!

15×3 = 45€ ja kausimaksu 40€ = 85€ yhteensä. Yhden uintikerran + jumpan kertamaksuksi tulee 5,66€. Kaikki jotka ovat jumppaan ilmoittautuneet hoitavat maksun kassalle uimahallin aukioloaikojen puitteissa. Maksun voi maksaa jo ennen kesäkauden päätöstä eli heti. Uimahalli sulkee ovensa juhannuksena ja aukeaa jälleen syyskaudella maanantaina 17.8. klo 11.30.

Jumppaan pääsee mukaan vielä vaikka ei ole ilmoittautunutkaan ja vaikka kausi olisi kesken menemällä vain uimahallin kassalle ja maksamalla maksun 45 + 40 = 85€.

Iloista kesänaikaa ja toivottavasti moni uusikin löytää tämän harrastuksen pariin!

Lisätietoja Köyliön EL yhdistyksen liikuntavastaavalta Lea Teperiltä lea.teperi@datazug.ch

Jaa tämä artikkeli

Katso myös

Kaikki artikkelit